Συλλογή υπογραφών κατά της εγκατάστασης νέων ανεμογεννητριών στην Άνδρο
Αγαπητά μέλη και φίλοι του Συλλόγου.
Εδώ και λίγες ημέρες έχει ξεκινήσει η Συλλογή υπογραφών ηλεκτρονικά κατά της εγκατάστασης νέων ανεμογεννητριών και φωτοβολταϊκών πάρκων στο νησί μας. Το σχετικό ψήφισμα του Δήμου Άνδρου, συνυπέγραψαν τόσο η αντιπολίτευση, όσο και πολλοί φορείς, όπως η Εταιρεία Ανδρίων Επιστημόνων και το δίκτυο Andros Routes, αλλά και χιλιάδες συμπολίτες μας.
Ο Σύλλογος του χωριού μας, ιδιαίτερα ευαίσθητος σε περιβαλλοντικά θέματα, αναδημοσιεύει τον σύνδεσμο στον οποίο μπορεί να υπογράψει ηλεκτρονικά όποιος το επιθυμεί.
Επισημαίνουμε ότι η περιοχή μας έχει ήδη επιβαρυνθεί σημαντικά, αφού έχουν δημιουργηθεί σε αυτήν τέσσερα φωτοβολταϊκά πάρκα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου