Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Το χωριό μας ομορφαίνει… με μεράκι, συνεργασία και αγάπη για τον τόπο μας!

 

Το χωριό μας ομορφαίνει… με μεράκι, συνεργασία και αγάπη για τον τόπο μας!


Με συλλογική προσπάθεια και τη βοήθεια ανθρώπων που αγαπούν πραγματικά το χωριό μας, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση των προστατευτικών μπαρών στην κάτω πλατεία.
Μια μικρή αλλά ουσιαστική παρέμβαση που αναβαθμίζει την εικόνα του χώρου και συμβάλλει στην ασφάλεια και την καθημερινότητά μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι αφιέρωσαν χρόνο, εργασία και διάθεση για να γίνει πράξη αυτή η προσπάθεια. Τέτοιες κινήσεις αποδεικνύουν ότι όταν υπάρχει συνεργασία, μπορούμε να πετύχουμε όμορφα πράγματα για τον τόπο μας.
Συνεχίζουμε όλοι μαζί, με στόχο ένα χωριό πιο όμορφο, πιο περιποιημένο και πιο ζωντανό για κατοίκους και επισκέπτες! 💚






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου