Άλλη μία μικρή αλλά ουσιαστική παρέμβαση από τον Σύλλογο Ζαγανιαριωτών ολοκληρώθηκε!
Άλλη μία μικρή αλλά ουσιαστική παρέμβαση από τον Σύλλογο Ζαγανιαριωτών ολοκληρώθηκε!
Τα δύο υπόστεγα, στο Πάνω και στο Κάτω Χωριό, φωτίστηκαν και πλέον είναι λειτουργικά και τις βραδινές ώρες, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση, ασφάλεια και εξυπηρέτηση σε κατοίκους και επισκέπτες.
Μπορεί να είναι μια μικρή αλλαγή στα μάτια κάποιων, αλλά για εμάς είναι ακόμα ένα βήμα για ένα χωριό πιο φροντισμένο, πιο ανθρώπινο και πιο ζωντανό.
Γιατί η αγάπη για τον τόπο δεν φαίνεται μόνο στα μεγάλα έργα — φαίνεται στις μικρές παρεμβάσεις που κάνουν την καθημερινότητα καλύτερη.
Συνεχίζουμε με μεράκι, συνεργασία και σεβασμό στον τόπο μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου